събота, 2 август 2014 г.

Декупаж върху платненки

Публикувано от Анонимен в събота, август 02, 2014

Предполагам повечето от нас са чували за декупаж (използване на салфетки за декорация) върху различни картички, кутии или мебели. Едва ли са се замисляли обаче, че и обувките могат да се декорират по подобен начин. Идеята видях преди доста време тук (този сайт води личната ми класация за идеи, като най-пълен, подреден и нагледен)


Та, идеята много ми хареса, но тогава не намерих върху какво да я приложа – беше зима и не мислех, че с подобна декорация бих била спокойна в мокрото и кишаво време навън. Пък и нямах подходящи обувки, върху които да се престраша да опитам… Всъщност, до преди два месеца бях забравила за този проект - до последното пране на платненките на дъщеря ми. Бяха бели, и понеже времето на съхненето им съвпадна с периода на многото валежи тук, доста време стояха под навеса на площадката, без да могат да изсъхнат заради влажния въздух. Вероятно по тази причина, когато ги прибрах в къщи, на връхчетата им, там, където са пръстите, се бяха образували жълтеникави следи от водата… В началото реших да не се занимавам повече с платненките – смятах да й ги оставя за игра пред къщи (и без това имаше още два чифта), така че не се трогнах особено от вида им… После времето се стопли, тя така и не ги обу, и аз тъкмо се канех да ги занеса в мазата, когато се сетих за онези обувки, които бях видяла в посочения по-горе сайт и опитах…


Резултатът ми хареса. На дъщеря ми също. Само дето така и не можа да ги обуе, защото междувременно й станаха малки :( По тази причина не са и съвсем довършени – отгоре са минати само с С200. Всъщност, за направата им използвах само салфетки и С200. Мислех после да си взема медиум за текстил, за да мога да ги пера, но понеже така и нямаше да бъдат обути повторно, а скоро не мисля да правя експерименти върху тъкани, се отказах. С две думи - не мога да препоръчам медиум за текстил, ако има желаещи да опитат да декорират по подобен начин старите платненки на децата си… Иначе с С200 повърхността си остава мека и лесно се огъва – предполагам, че и с медиума ефектът ще е същия…

2 коментара:

Valarie каза...

Е това е вече оригинална идея! Поздравления за хрумката и смелостта. Трябва да изровя някои стари чепици и да пробвам и аз какво ще стане. :) С удоволствие ще следя блога ти, но е хубаво да си добавиш и приложението за последователи на блога. Така тези(като мен), които искат да те следят ще им бъде по-удобно.

Поздрави. :)

Анонимен каза...

Благодаря за идеята, просто все още се чудя дали да свържа този профил със профила си в google+ – нещо като служебен е, та затова си направих друга регистрация и обмислям дали да не опитам – все още незнам как, да прехвърля блога там и да го свържа с другия си профил… По тази причина мисля, че на този етап не е удачно да ползвам всички притурки на blogger… В крайна сметка сигурно нещата ще ги оставя така, ама засега още се мисля :)

Публикуване на коментар

 

IsStil Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting