петък, 1 август 2014 г.

Как да си направим камъче (кристалче) за декорация на картичка

Публикувано от Анонимен в петък, август 01, 2014

Преди време ми се наложи да правя кутийка за пари за подарък на колежка. И тъй като не бях предварително подготвена за случая, се наложи да използвам „служебните” инструменти в бюрото си. А те, освен сухо и течно лепило, се ограничават до няколко панделки, брокатени гел химикали и декоративна ножичка със ситни къдрички. На мен обаче ми се искаше да украся цветето си с някакво камъче, и понеже нямах такова наблизо, си откъснах малко парченце от тоалетна хартия, което намокрих с течно лепило и оформих като топче. След като изсъхна го оцветих с брокатен химикал (първоначално публикувах тази идейка тук)
По-късно ми хрумна, че камъчета за декорация може да се направят и от топчета от останалия стиропор (морска пяна) от изолацията на дома ни. А причината да ме осени тази гениална идея бяха досадните бели топченца, изпълнили цялата градинка след игрите на дъщерите ми… Те могат да се оцветят както с брокатени лепила и гел химикали, така и с лакове – във втория случай е добре да са два вида – един за основа, и друг с брокатени прашинки, за повече блясък…








0 коментара:

Публикуване на коментар

 

IsStil Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting