петък, 1 август 2014 г.

Първата ми картичка пергамано

Публикувано от Анонимен в петък, август 01, 2014


За техниката прочетох първо при Картишоците, а после изгледах това клипче.

Изглеждаше лесно и интересно, затова си купих паус от книжарничката до работата ми, и, понеже все още нямах шаблони за работа с него, както и принтер, за да си разпечатам нещо ефектно от мрежата, реших да направя проба, с нещо, което на този етап все ще ми е под ръка - рисунка от детска книжка. Естествено, търсих принцеса. Обаче голямо търсене падна – или беше прекалено малка, или прекалено голяма, или позата не ми харесваше, и тъкмо, когато бях решила, че в къщи нямам нищо подходящо и че ще трябва да изчакам следващата сутрин, за да видя някой мотив незнайно къде (защото, на този етап не си и мислех да отделям средства за шаблони), та, тъкмо когато се бях отчаяла, че ще направя нещо красиво с този паус, и видях корицата на тази книжка за оцветяване… Най-обикновена оцветявка, от тези, дето са по 0,50лв. от магазините за левче… В тази книжка, не само че има всякакви пози принцеси, но и размерите са изключително подходящи за картичка А5, като остава достатъчно място за рамка или акцент за декорация на картичката…

В началото пробвах да копирам само с изписан химикал, но тъй като при подчертаване на някои части от картинката, листът ми леко се прокъса, си направих и инструменти, по подобие на тези. Вместо кламер обаче използвах фуркета за коса, която, след като напъхах в тръбичката на химикала, позиционирах с клечка за уши.

Впоследствие, към инструментите си за пергамано добавих и бял молив за рисуване – доскоро много се дразних от тези непотребни за децата ми моливи в комплектите им за рисуване. Та, имах 5-6 такива молива, които, заедно с черното и кафявото (неподхождащи за рисунките на малките ми принцеси цветове), бях прибрала незнайно защо и си нямах идея как могат да се използват… Открих обаче, че с тях лесно се получава чудесно и равномерно оцветяване върху пауса, без да му придава релефната изпъкналост на изтъркващите инструменти. Или, казано по-просто – може роклята да е оцветена с бял молив, а бухналите ръкави да са подчертани с инструмент с кламер или фуркета, за да изглеждат по-обемни…

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

IsStil Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting