петък, 1 август 2014 г.

Как започна всичко?

Публикувано от Анонимен в петък, август 01, 2014

В началото обичах да правя разни неща заедно с децата си, ровех се в различни сайтове с идеи за детско творчество, докато един ден усетих, че всъщност аз се забавлявам повече от децата си при реализирането на различните проекти… А и, понеже вече бях почерпила толкова много идеи, нямах търпение да пробвам всичко… Така че все още се лутам между различните техники в търсене на тази, която най-добре ще ми пасне, поради което на този етап използвам преди всичко подръчни средства, които приспособявам за любителските си експерименти с куилинг (квилинг), декупаж, скрапбук и пергамано…

Не съм и сигурна доколко ще ми остава време за воденето на този блог, но все пак се престраших да го направя, с идеята да споделя творчеството си с приятели, различни от тези, на които мога да покажа снимките от телефона си. Исках и да споделя идеите, които са ме споходили, опитвайки различни стилове и похвати за декорация и по този начин да насърча, така, както и аз съм била насърчавана и окуражавана да опитвам, от лесните и нагледни уроци на различни талантливи блогърки… Така че, ако, подобно на мен, тепърва се учите да правите картички, да проектирате и декорирате кутиики или просто търсите домашни занимавки за децата си, заповядайте, разгледайте, и се почерпете с някои от идеите в блога...

2 коментара:

Kati каза...

Добре дошла в блогърския свят. Сигурна съм, че ще намериш много нови приятели наоколо и ние ще видим забавни идеи от теб.
Ако искаш може да сложиш една притурка за последователи, за да заформим фен-клуб, както и да махнеш проверката за думите за да можем да оставяме по-лесно коментарите.

Анонимен каза...

ок, ще опитам :)

Публикуване на коментар

 

IsStil Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting